PVV: Alle commotie over Lelystad mede te wijten aan laksheid Gedeputeerde Staten van Overijssel

De PVV Overijssel vindt dat Gedeputeerde Staten van Overijssel mede schuldig zijn aan de commotie bij huiseigenaren over de waardevermindering van hun woningen. Wij denken dat wanneer Overijssel vanaf het begin aanwezig was geweest bij de gesprekken aan de Alderstafel en zich had laten bijstaan door deskundigen, we deze situatie helemaal niet gehad zouden hebben.

Dan had Overijssel jaren geleden al een discussie kunnen initiëren over de mogelijke gevolgen voor onze provincie, waaronder de waardedaling van huizen. GS heeft het laten gebeuren, geen tegengas geboden en doet nu net alsof het niet aan hen ligt. De PVV wilde een provinciaal onderzoek naar dit falen, maar de rest van de partijen niet. Het is erg gênant en schokkend om te zien dat deze partijen nu in de media spelen dat ze verontwaardigd zijn. Ze zijn er zelf debet aan. We hopen dat de inwoners de krokodillentranen van vooral het CDA, de VVD, de CU en D66 doorzien en volgend jaar met deze elite afrekent. Het is tijd voor wat anders!